reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jakub Sieber

Jakub Sieber

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent gymnázia, narodený ´92, v Košiciach. Zoznam autorových rubrík:  ŠportNezaradené

reklama

Šport

Košice a Trenčín to dokázali !

Jakub Sieber

Košice a Trenčín to dokázali !

Dočkali sme sa! Už aj v našej hokejovej extralige sa začína objavovať kultúra na štadiónoch. Doteraz absentovala, prípadne sa objavovala len sporadicky. Semifinále medzi Košicami a Duklou Trenčín ukázalo, že nálady medzi fanúšikmi konfrontovaných táborov nemusia byť plné agresivity a nevraživosti

  • 20. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 403x
Pomaly odchádza

Jakub Sieber

Pomaly odchádza

Sedemnásteho februára sa určite nejeden slovenský hokejový fanúšik potešil. Média totižto priniesli informáciu - Juraj Široký končí na poste prezidenta SZĽH. Bohužiaľ s dovetkom, že sa tak stane až na júnovom kongrese SZĽH, inak povedané, po majstrovstvách sveta v hokeji. Mojim cieľom nieje nikoho odsudzovať ani usvedčovať, keďže nemám dôkazy. Iba sa tak zamýšľam.

  • 10. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 467x
Prichádza semifinále extraligy

Jakub Sieber

Prichádza semifinále extraligy

Už v nedeľu pokračujú boje play off slovenskej extraligy. Svoje brány otvárajú semifinálové série, v jednej z nich sa predstavia tradiční rivali Košice a Trenčín, a v druhej sa po prvýkrát v play off stretne Poprad s Banskou Bystricou.

  • 10. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 906x
  • 1
Sumár základnej časti KHL

Jakub Sieber

Sumár základnej časti KHL

Kontinentálna hokejová liga hlási koniec základnej časti. V skratke si priblížme o ktorých hráčov sa tímy opierali, a aké sú ich výhliadky v nasledujúcom play-off.

  • 20. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 225x
  • 1
Kto je väčší fanúšik ako ja ?

Jakub Sieber

Kto je väčší fanúšik ako ja ?

Je tu niekto skalnejší a oddanejší fanúšik ako ja ? Pozor! To však platí iba v prípade pokiaľ vyhrávame - možno aj takto by sa dal charakterizovať typický slovenský fanúšik ( a nielen hokejový ). Ešte pred prehrou s Dánskom by bolo možné ľudí, ktorí sledujú výkony našich hokejistov a veria im, počítať na desiatky tisícov ( možno aj viac ). Po prehre sa však ukázala typická Slovač - " Nemajú na to ! ", " Nezaslúžia si obliekať slovenský národný dres ", " Je to hanba "... Nie, hanba je to,  že ich odpisujeme už hneď po jednom zbabranom zápase, a pritom sme ešte pred tým zbabraným zápasom boli tí najskalnejší.

  • 17. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 836x
  • 9
reklama
Vráti sa pocit radosti z hokeja ?

Jakub Sieber

Vráti sa pocit radosti z hokeja ?

Pôvodne som mal pripravený článok, ktorý som plánoval uverejniť ešte pred prvým zápasom našich reprezentantov v Nemecku. Osobné veci mi  však nemožnili aby som to stihol. Ešte predtým, ako sa pustím do hodnotenia našich šancí na týchto majstrovstvách, tak ešte predtým sa aspoň na krátku chvílu obzrem za otváracím zápasom šampionátu medzi domácim Nemeckom a Spojenými štátmi.

  • 11. máj 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 061x
  • 6
Kanadská bábka

Jakub Sieber

Kanadská bábka

Sezóna v našej hokejovej extralige sa práve skončila. Uplynutý ročník je považovaný za jeden z najnudnejších vôbec. Jeho česť zachránilo až finále, ktoré ukázalo, že aj v slovenskej extralige je možné vzhliadnuť hokej, pri ktorom Vám od nudy neklipkajú oči. Nasledujúce riadky však nehodlám venovať úvahám o hodnotení tohto ročníka či prípadným úvahám o tom, ako by bolo možné našu "fasa" ligu zlepšiť. Už spomínané finále postavilo proti sebe azda to najlepšie, čo v našej lige máme. Mnoho ľudí bolo zvedavých či Glen Hnalon, nový lodivod slovenskej hokejovej reprezentácie, bude pokračovať v stopách svojich predchodcov ( Filc, Šupler, Hossa) a bude hráčov zo slovenskej ligy vytrvalo ignorovať ( výnimky ako napríklad Juraj Mikúš iba potvrdzujú pravidlo).

  • 28. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 711x
  • 0
Vlk ako maskot MS 2011 alebo, to si snáď robíte srandu

Jakub Sieber

Vlk ako maskot MS 2011 alebo, to si snáď robíte srandu

Súťaž, alebo teda vlastne konkurz na maskota pre hokejové MS som absolútne neregistroval. Nie preto, že by som sa o to nezaujímal, ale myslel som si, že to bolo preto, lebo som bol v tom čase zaneprázdnený inými vecami a jednoducho som to nejako prehliadol. Aspoň tak som si to myslel, keď som sa dočítal, že maskotom a teda symbolom MS u nás bude vlk.

  • 27. apr 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 549x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu