reklama

Zberateľia hokejových kariet v Košiciach

Hokej zbožňujem, veď mu aj venujem značnú časť môjho voľného času. Práve s hokejom súvisí zbieranie hokejových kariet, ktoré je mojim hobby. Chcel by som zistiť koľko aktívnych zberateľov sa v Košiciach a okolí nachádza, a či je možné uskutočňovať ( pravidelné ) burzy takýchto nadšencov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Zbieraniu hokejových kariet sa nevenujem veľmi dlho, momentálne to bude niečo okolo jedného roka. Samozrejme, keď som bol menší tak som mal nejaké tie kartičky, no nenazval by som to hobby, ale skôr niečo ako detskú zábavku, myslím, že niečo takéto zažilo mnoho z nás. Mnohí túto záľubu nechápu. Ja hovorím "Ak tomu nechápete, tak sa do toho prosím nestarajte, ja Vás tým neobmedzujem a do Vašich záľub sa nestarám". Radšej miniem našetrené peniaze na balíček kariet ako na balíček cigariet alebo fľašu alkoholu.

Písať som však chcel o niečom inom. Ako všetci zberatelia vieme, zbieranie a zháňanie kariet vie byť občas časovo aj finančne náročné. Samozrejme, bavíme sa o zbieraní kariet na Slovensku, konkrétne v 
Košiciach a okolí.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou



Zhrňme si možnosti, ktoré tu my, zberatelia hokejových kariet v Košiciach máme.


1) Kamenný obchod
V Košiciach máme iba jeden obchod s hokejovými kartami, a to konkrétne obchod zo siete s názvom Brloh. Výber tam je však značne obmedzený a neaktuálny, keďže nejde o špecializovaný obchod, a naviac veľké množstvo tovaru logicky ostáva v Bratislave, keďže je tam väčší trh. Ak sa nemýlim, tak už žiadny iný obchod v Košiciach hokejové kartičky neponúka( Trafikové stánky s rádovými kartami nerátam). 

2) Internet
Jede z najpoužívanejších spôsobov získavania kariet do našich zbierok, alebo aspoň u mňa je to najvyužívanejší spôsob zháňania kariet. Na internete môžeme využívať služby internetových obchodov, kde nájdeme aktuálny výber a nieje problém využívať aj služby českých obchodníkov. Ďaľšiou možnosťou sú internetové aukcie, či už na tuzemských aukčných portáloch aukro.sk, bazos.sk alebo zahraničných ebay.com, auctions.yahoo. com a mnohé iné. Okrem aukcií a eshopov je možné aj objednávanie od konkrétnych ľudí, ktorí Vám vami vybrané kartičky zašlú.

3) Osobné sprostredkovanie
Pod týmto pojmom môžeme rozumieť dvoch, alebo aj skupinu ľudí, ktorí sa stretávajú za účelom výmeny kariet. Tieto akcie sa zvyknú označovať aj ako burzy hokejových kariet.

Práve takáto burza je to, čo mi tu v Košiciach chýba. Myslím si, že organizovať niečo takéto by bol najmenší problém. Neviem však, či sa v Košiciach a okolí nachádza dostatok záujemcov, ktorí by sa takejto akcie zúčastňovali. Veľmi rád by som teda zistil počet aktívnych zberateľov v Košiciach, aby som vedel, či má takéto niečo šancu na úspech. Preto prosím každého zberateľa v Košiciach a okolí, ktorý by mal záujem, aby ma kontaktoval na email: jakub.sieber@yahoo.com

Jakub Sieber

Jakub Sieber

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent gymnázia, narodený ´92, v Košiciach. Zoznam autorových rubrík:  ŠportNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu